Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego że dla nieruchomości / budynku został nadany numer porządkowy

Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego że dla nieruchomości/ budynku został nadany numer porządkowy.

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
ul. Pl. Poniatowskiego 1 pokój 106
tel. (15) 8154122

Godziny pracy:
poniedziałek: 8.00 - 16.00
wtorek - piątek - 7.00 - 15.00

Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć:

  1. dowód wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.
  2. klauzula „RODO”

Sposób załatwienia sprawy: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć 
w Biurze Obsługi Interesanta Plac Poniatowskiego 3, lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

Dokumenty do pobrania:

PDFWniosek o wydanie zaświadczenia.pdf (67,82KB)
PDFKlauzula RODO.pdf (145,82KB)