Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego że dla nieruchomości / budynku został nadany numer porządkowy
Wniosek o wydanie zaświadczenia stwierdzającego że dla nieruchomości/ budynku został nadany numer porządkowy.
Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,
ul. Pl. Poniatowskiego 1 pokój 106
tel. (15) 8154122
Godziny pracy:
poniedziałek: 8.00 - 16.00
wtorek - piątek - 7.00 - 15.00
Do wniosku o wydanie zaświadczenia należy dołączyć:
- dowód wpłaty opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.
- klauzula „RODO”
Sposób załatwienia sprawy: Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć
w Biurze Obsługi Interesanta Plac Poniatowskiego 3, lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
Dokumenty do pobrania:
Wniosek o wydanie zaświadczenia.pdf (67,82KB)
Klauzula RODO.pdf (145,82KB)