Wydawanie zaświadczeń o zgodności planowanej zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części z MPZP

MIEJSCE  ZAŁATWIENIA  SPRAWY:

 

Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
ul. Opatowska 1a (wejście od ul. Oleśnickich)
tel. (15) 8154 - 138, 8154 - 139,

Godziny pracy:

poniedziałek: 8.00 - 17.00

wtorek - czwartek: 7.30 -15.30

piątek: 7.30 -14.30 


 Wymagane dokumenty:
 
Pisemny wniosek  [pobierz druk]

 

Sposób załatwienia sprawy:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta przy Placu Poniatowskiego 3, lub nadesłać przesyłką pocztową na adres:
Urząd Miejski w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3

 

Opłata skarbowa:   17,00 zł

 

Czas załatwienia sprawy:
Od daty wpływu wniosku – maksymalnie 1 miesiąc.

Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 26.02.2019 0:00
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 26.02.2019 9:13. Odsłon 770, Wersja 4ikona drukuj
Wersja : 1 2 3 4 
Początek strony